Obsah balení
Obsahem balení je Rally karosérie pro RC modely aut 1:10 Mitsubishi Lancer EVO X od Killerbody. Karoserie má již z výroby nainstalovány doplňky - viz...
Obsah balení
Obsahem balení je Rally karosérie pro RC modely aut 1:10 Mitsubishi Lancer EVO X od Killerbody. Karoserie má již z výroby nainstalovány doplňky - viz...
Obsahem balení je Rally karosérie pro RC modely aut 1:10 Mitsubishi Lancer EVO X od Killerbody. Karoserie má již z výroby nainstalovány doplňky - viz samolepky.
Karosérie Lancer EVO X v desingneru Rally je již sestavena. Jen otvory pro připevnění karosérie je nutno dodělat dle potřeby. Aerodynamické zpracování karosérie polo-závodního sériově vyráběného auta ( desáté evoluce legendárního Mitsubishi Lancer EVO X ) z vás udělá závodníka!
Karosérie má tónované okna, přední a zadní světla jsou připravení k instalaci LED světel.
Karosérie Killerbody Mitsubishi Lancer EVO X je určena pro on-road / cestovní RC modely aut v měřítku 1:10 vás určitě nezklame. Díky nejpoužívanějšímu rozvoru 257 mm a šířce 190 mm pasuje na většinu on-road modelů aut včetně RC modelů aut Vaterra s podvozkem V-100.
Vlastnosti karosérie pro RC auta 1:10 Killerbody Mitsubishi Lancer EVO X
Oficiálně licencovaná karoserie legendárního vozu závodů Rally.
Vyrobeno z odolného lexanu tloušťky 0,5 mm.
K dispozici je řada hotových nabarvených karosérií i nenabarvená verze, stačí si pouze vybrat.
Velké množství detailů, věrná kopie skutečného vozu.
Karosérie pasuje na většinu RC modelů aut 1:10 s šasi o šířce 190 mm a rozvorem 257 mm.
Informace o předloze
Lancer EVO VII WRC byl prvním automobilem, který byl stavěn přímo pro tuto kategorii. Vůz se účastnil Mistrovství světa v rallye 2002 a tým Ralliart vybojoval páté místo, stejně jako Škoda Motorsport. Vůz byl poháněn motorem o objemu 1996 cm3, který dosahoval výkonu 221 kW a točivého momentu 540 Nm. Měl rozvod DOHC a turbodmychadlo vlastní konstrukce. Šestistupňová sekvenční převodovka byla typu Xtrac. Vůz měl elektronicky řízené diferenciály a spojku AP Racing. Tým používal pneumatiky Michelin. Na asfaltu jezdil na osmnáctipalcových a na šotolině na patnáctipalcových kolech. První start proběhl na Rallye San Remo 2001.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.