Pohonná jednotka je kombinací motoru HET 2W-18 a převodovky Kontronik 5,2:1. Motor v provedení "inrunner" může být zatížen proudem až 75A a má maximální jmenovitý příkon až...
Pohonná jednotka je kombinací motoru HET 2W-18 a převodovky Kontronik 5,2:1. Motor v provedení "inrunner" může být zatížen proudem až 75A a má maximální jmenovitý příkon až...
Pohonná jednotka je kombinací motoru HET 2W-18 a převodovky Kontronik 5,2:1. Motor v provedení "inrunner" může být zatížen proudem až 75A a má maximální jmenovitý příkon až 750Wattů.Hmotnost motoru je 93 gramů.Převodovka Kontronik je přesně zhotovená a je velmi robustní. Vyniká tichým chodem a dlouhou životností.Satelity jsou ocelové a jsou uloženy v jehlových ložiskách.Hmotnost převodovky je cca 37 gramů.Pro montáž převodovky použijte šrouby se závitem M3 vhodné délky (podle tlouštky motorové přepážky), hloubka závitu na čele převodovky je 8mm. Šrouby pro montáž pohonu do modelu nejsou součástí dodávky. Celková hmotnost jednotky je cca 130 g.Průměr výstupního hřídele 5 mm.Příklad použití pro max. výkon:Hmotnost modelu 2000 gramů, napájení baterií 3S, vrtule Aeronaut 16x10Proud 68A, odhadovaná stoupavost 11m/s Výpočet programem www.ecalc.chUdávaná data byla získána pouze na základě matematického modelování a nemohou být závazná.Spálený motor nelze reklamovat.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.